martes, 5 de febrero de 2008

Aquest és el nou blog de l'assignatura de Filosofia i provarem també que ho sigui de l'assignatura d'Ètica també. Ja veurem com funciona.

1 comentario:

manu dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.